Sova, äta, baka, träna, äta, sova

Sova, äta, träna, äta. Så såg min fredag ut, haha! Sov faktiskt rätt länge, studenterna hördes inte förän vid två-tiden! 😊 Så direkt började uppladdningen för att äta ikapp (en missar ju alla förmiddagsmåltider när en jobbar natt..) och lägga till extra kolhydrater, inte mig emot! 😻👅 Jag bakade även mini-proteinkakor i eftermiddags. En något finslipat recept av den tidigare versionen och storleken på kakan halverades, närmare en tuggbit hehe... Dödligt goda och krispiga! Denna gång gjorde jag även chokladen till överdraget själv, superenkelt (sockerfritt, mjölkfritt och veganskt dessutom!)!! Ska lägga ut det nya receptet, kakorna är självfallet slut redan också... Wooops! 


Hann ner en sväng till gymmet också för ett magpass (samma övningar som jag tidigare skrivit om) men inslag av bicepscurl och axlar och avslutningsvis en löptur på bandet! 


Senare packade jag allting inför loppet och åkte till min partner in crime för att sova här inatt! Kvällsfika och sedan sängen. Skönt att det är nära och bra till Motala härifrån och dessutom att åka gemensamt ner till starten! Så vitt jag vet blir det lite shopping där innan också, standard 😁😍 SNART ÄR DET DAGS!!! 🚴🏻💨 Nu måste jag verkligen sova, dygnsrytmen är inte den bästa efter nattjobb vilket är förklaringen till att jag är vaken ännu.. Men vad gör det?? Jag är laddad som bara den!