Tiden flyger förbi

Tiden bara springer iväg! Jag hinner inte med riktigt känner jag, det får gärna sakta ner en aning haha! 
 
I lördags efter loppet åkte vi hem nästan direkt, hem till Virre alltså. Vi duschade i lugn och ro och släpade oss iväg till en restaurang för att köpa med oss mat hem. En kycklingsallad med extra allt fick det bli, haha, så sjukt gott! Det blev ett mellis när jag kom hem också, kroppen ville ha mer hela tiden i princip så det var bara att lyda ;) Tog en timmes powernap och sedan låg jag kvar i sängen och såg en film innan jag klev upp för att äta middag och se EM och spela lite kort bara. En lugn lördag, vilket behövdes. 
 
Igår blev det sovmorgon och en lugn förmiddag innan jag gick ner till gymmet. Tro det eller ej men jag värmde upp med en mil på spinningcykeln! Ömma sittben men det var faktiskt en oväntat fräsch kropp jag hade. Sedan körde jag ett blandat pass. Cable-maskinen fick står för 3 av 4 övningar, biceps i 3 set där varje set avslutades med "gnuggisar" - små rörelser i navelhöjd, triceps i 3 set - till failure på set 2 och 3, flies i 3 set. Fjärde övningen var stående sidoböj med viktplatta 2x20 på varje sida. Nedvarvning med en kvart på crosstrainern. Sedan åkte vi ut till Eriks föräldrar och såg på EM tillsammans med dom innan vi åkte hem och såg Taken 3 och åt kvällsmat.