Träna efter hur jag mår

Mer bakning! Ännu en citron- och blåbärsproteinkaka och mini-vanijlproteinkakor blev det idag 😻👅 Slet igenom ett pass på gymmet igår också, tanken var att löpa milen men kroppen ville inte det.. Kände mig rätt hängig så jag avbröt efter 6km och körde ett blandat styrkepass istället! Milen får bli en annan gång! Jag körde 3 set av bicepscurl, tricepscurl, axelpress, sidoböj med viktplatta och hantelpress för bröst (med något upplutad bänk) och avslutade med lite latsdrag! Kändes riktigt skönt faktiskt, jag hoppas bara att infektionen i kroppen går över fort!! Jag vill inte och har inte tid för att behöva kureras nu inte! 💁🏼 Om drygt en och en halv timme så har jag jobbat mitt sista jobbpass innan jag imorgon drar till Övik för att spendera nästan 7 veckor där! 😱😻 Det blir äntligen dags att träffa vänner och familj efter drygt ett halvt års frånvaro, åh vad jag längtar! En hel del arbete, praktik, plugg och mycket träning blir det också, men en suverän lösning på att få spendera tid med nära och kära 💕
Nattens mellis, den nya propud'en i smaken Lemon cheesecake! God men jag skulle önska meeeer citronsmak.. Blueberrymuffin var bättre tycker jag faktiskt 💪🏻