Andra mars

Det blev ingen film igår utan det blev ett avsnitt av Better call Saul, fast det är inte helt sant heller - jag somnade efter halva faktiskt... Det är skönt att vara så trött och tillåtas somna så skönt och sedan vakna av sig själv vid halv 10-tiden! Fruktansvärt lyxigt så här mitt i veckan, det var välbehövt. Klev upp och gjorde proteingröt och drack kaffe i lugn och ro. Onsdagar är den perfekta lunchtränings-dagen för det ligger nämligen ett spinningpass kombinerat med CX då, så iväg och svettas i en timme! En enklare lunch med kyckling, potatis, keso och paprika intogs och en matlåda blev gjord. I övrigt har jag mest suttit framför datorn och försök ordna upp mina bilder i datorn, men ett mellis bestående av Propud vanilj med nöt-/bärmix har jag nog allt hunnit med iallafall! 
 
Nu ska jag strax iväg till Fredrik och "sommarfixa" skidorna för att kunna ställa bort dom, det blir inga fler turer den här säsongen. Dom får vila tills det är dags igen nästa vinter! Tanken är att dom ska få jobba ännu hårdare då, både fler träningspass och ett 3 gånger längre lopp - that's right! Det vankas En svensk klassiker 2017! Vi ska sitta som på spett när platserna till loppen släpps och hoppas på att vi kan få tag i platser till Vasaloppet och senare resterande lopp... Herregud vad det händer saker nu, hur i hela fridens namn kom allt upp på agendan?! Galet, men galet roligt och spännande. Det är en dröm och ett mål som jag längtar efter att nå, och varför missa chansen när man kan ta den?
 
Slängde precis ihop en smet som imorgon ska bli chokladtryfflar, men den ska få gotta till sig under natten. En riktig favorit som kommer i repris och knappast för sista gången heller! Receptet kommer att dyka upp igen inom kort, har ni inte provat dom så tycker jag att det är dags nu! 
 
 
 
2 kommentarer publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: EnSvenskKlassiker2017, Vasaloppet, chokladtryfflar, drömmar, mål, skidor, tjejklassiker, tjejklassikern, tjejvasan, utmaningar, virrejessicatjejklassiker2016
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Ser gott ut :)

#2 - - Matilda Berlin:

Åhh så gott det ser ut! Helt i min smak =)