En toppenonsdag!

Igår var det är riktigt kanondag! Startade med sovmorgon följt av en god frukost i lugn och ro och sedan gick jag ut på en härlig promenad. Hem igen en kort sväng för att packa hockeytrunken inför match och sen blev jag upplockad av Linn och Johanna för en mysig lunch. Vi åt på Hälsofreak, dom har hälsosam och fantastiskt god mat! Ett suveränt ställe, dit går jag garanterat fler gånger 😍 Vi tog en godbit till kaffet efter maten, jag tog en proteinchokladboll och dom varsin proteinchokladtryffel, lyxigt att kunna äta/fika ute men samtidigt vara hälsosam! 
 
 
 
 
 
 
 
Efter lunchen gick vi en sväng på stan innan det var dags att åka hem. Väl hemma igen gjorde jag i ordning matlådan som jag skulle äta i bilen och mellanmål att inta senare och drog slutligen på mig kavajen. Sedan bar det av mot huvudstaden för en spännande semifinalsmatch i riksserien! Min första semifinal faktiskt, jag var nämligen i Danmark och dömde deras slutspel under semin ifjol! Så nu har jag åtminstone en match dömd i alla delar i slutspelet, semifinalen blev den sista att bocka av. Fan (ursäkta)roligt det är med ishockey, det är verkligen värt all tid man lägger ner på det! 
 
Vi kom hem sent inatt så det var bara bums i säng. Imorse vaknade jag konstigt nog vid 8 ändå, så jag slog igång datorn för att kika på gårdagens match. När det blev paus förflyttade jag mig till köket för att äta frukost till resterande perioder. Nu rullar den andra semi-matchen som också spelades igår samtidigt som jag precis har bakat nyttiga chokladbiskvier! Dom blev helt fantastiska, en krispig botten, en krämig fyllning och doppade i (sockerfri) choklad. Enkla att göra och med inte allt för många ingredienser, receptet kommer! ;) 
 
 
 
#1 - - a n n i k a:

Gott!