First stop - Stockholm

Då var resan igång! Hann knappt något mer än att vakna, äta och dra igen väskorna innan det var dags att bege sig. Avresa mot Stockholm, lugnt och sansat sedan till ishallen för (tro det eller ej men nu är det verkligen sant) den sista matchen på svensk mark för denna säsong! Så nu ligger jag i sängen efter att ha intagit kvällsfika tillsammans med min faster, farbror och kusin. Underbart att kunna stanna över här och få träffa dom en snabbis också! 
 
Imorgon ska jag sova ut rejält hade jag tänkt för att sedan förmodligen åka in till Täby centrum en sväng och bara strosa runt en stund. Skönt med en helt ledig dag att bara ta det lugnt på och kunna ladda upp och förbereda sig för kommande vecka. Det ska bli så himla roligt att få åka iväg på turneringen som jag har sett framemot så länge och nu är det äntligen dags!! Var in och kikade lite på bilder från Bled och från hotellet vi ska bo på, det ser helt fantastiskt ut, tror inte att jag kommer lida särskilt mycket alls om jag ska vara ärlig ;) En vecka med ishockey kan inte bli annat än toppen, right?!