Påskavundsjuka och VM-längtan

Åh vad jag önskade att jag var tillsammans med familjen och släkten uppe i stugan nu... Alla är samlade och jag vet precis hur härligt dom kommer att ha det! Påskmiddagar, påskäggsjakt, grillning, skoteråkning och den årliga pimpeltävlingen nere på sjön. Nä, men jag är kvar hemma i stan och gör vad?? Ooo så avundsjuk jag är, haha! 
 
Igår dömde jag säsongens sista match i Sverige, trodde jag, men fick precis nu en till match som är i helgen. Känns riktigt roligt, trots att det är mitt i påsken! Därefter väntar Womens World Championship div IIA !! På torsdagkväll bär det av till Arlanda och på fredagen lyfter planet mot Sloveinen, hur fantastiskt är inte det? Jag är så oerhört tacksam och stolt över att få förtroendet och att få döma mitt första VM. 
 
Direkt efter jobbet stannade jag till i stan och hämtade ett paket från Svensk hälsokost. Jag behövde lite påfyllning här hemma och har länge varit sugen på att testa spirulina så så fick det bli! Ska även testa ett nytt märke på sockerfritt florsocker, det är kul att se om det skiljer något märkena emellan. 

Idag har jag bara jobbat och efter det handlat, ätit middag och sett ännu ett avsnitt av Mästarnas mästare som vi hade missat. Jag ska strax träna lite grann, ska öva in två olika pass här hemma i lägenheten och det blir mer fokus på att göra det rätt och riktigt än vad det blir fokus på att svettas. Efter att ha tränat blir det fotboll på tvn, Sverige möter Turkiet i en träningsmatch! En lugn start på påskhelgen, känns rätt skönt faktiskt.