4 år med mannen min

Igår var det dags för socialcykling igen, cykling i grupp alltså. Så himla härligt sätt att få röra på sig, få tips och råd och självklart träffa andra med samma intresse! 😊👍🏻 Ca 4,2 mil med kaffepaus i mitten, perfekt! 

Idag - är inte vilken dag som helst! Jag och min käraste har varit ett par i 4 (!!) år idag! 👫❤️ Så ikväll ska vi äta på restaurangen Oliwer twist och bara ha det mysigt! Och såklart en perfekt planering för en vilodag från träning idag också 😁 
Bilden är från januari 2013 när vi var i Egypten. 💕

Jag ska komma ihåg att berätta vad jag tyckte om dom nya smakerna på Lindahls kvarg! Vitchoklad - söt och god men jag kopplar inte den speciellt med vitchoklad, men absolut att den lär slinka ner föer gånger! Hallon/lakrits - färgen?! Ser ut som spackel, haha! Smaken är helt okej, den har en lagom touch av både hallon och lakrits. Tyvärr ingenting som jag förknippar med ett mellanmål och jag har svårt att tänka mig något gott att toppa den med för lite mer energi... Så, OK smak, ja! - meeen jag föredrar dom andra smakerna! Lindahls kvarg är någonting som alltid finns i kylen hemma, och intas varje dag! 😍👅