Första maj

Det blev inte riktigt enligt planerna igår kan man säga, haha! Vi åkte iallfall ut till Ö.ryd och fikade hos Eriks föräldrar och sedan bjöds vi på middag hemma hos Linn och Dennis. Vi bjöds på så himla god mat, och efterrätt (massa frukt/bär med vaniljkvarg och/eller glass)! Tyvärr blev en av tjejerna sjuk så Jocke och Sara fick åka hem nästan direkt för att inte riskera att deras lilla tjej på 2 månader skulle bli smittad och Olle var iväg på jobb samt att Johanna blev hemma med en sjuk son. Sååå, kvar blev det bara jag, erik, Dennis och tjejerna eftersom att Linn skulle åka iväg och jobba vid 7. Vid niotiden åkte vi in till stan igen för att åka till en i Eriks lag men där var det så himla mycket folk så vi åkte vidare till Elin och Alex där även Moa och Jonas var, vilket var jättetrevligt och det var längesedan jag träffade dom. När alla lite senare var sugna på att gå ut kände jag att jag hellre ville åka hem, var så himla trött! Som tur var hade dom en extra plats i taxin så att jag inte behövdes till skjuts utan jag kunde ta raka spåret hem till sängen, haha! 
 
 
 
Idag har jag kunnat sova ut rejält iallafall sedan blev det pluggande fram till halv 5 ungefär när Linn kom. Vi gick ner till World class och körde mage (samma pass som jag körde förra helgen) plus 6x6 marklyft för att sedan avsluta med ett Vinyasa-yogapass! Så himla kul att träna tillsammans med någon, det var ett bra tag sedan jag gjorde det faktiskt. Yogan var jobbig men rolig, säkerligen behövligt för kroppen! Sedan gick vi ner till Ica och handlade lite innan vi skiljdes åt. Nu har jag läst lite anatomi en stund igen men ska gå och lägga mig alldeles strax. 
 
Justja, jag provade en ny BCAA, från Proteinbolaget - som smakar: Ferraribilar!! Söt (som ni nog förstår) men väldigt god! Jag gillar dom söta men jag brukar ha någon friskare/fräschare smak att kunna variera mig med så man inte blir less på smaken. Det kan bli lite för mycket om man bara köra väldigt söta smaker kan jag tycka. Men denna är absolut värd att testa tycker jag!