Ft HIIT

Det blev bara lite lyssnande på låtar igår inför spinningen sedan däckade jag i soffan en stund. Klev upp och gick ner mot stan, först förbi Proteinexperten för lite påfyllning av bars och någon HEAT/Celsius innan jag fortsatte till Worldclass. Citygymmet är mycket mindre än där jag vanligtvis kör, blev lite chockad haha! Functional HIIT stod på schemat, en riktigt rolig träningsform måste jag säga!! En salig blandning som ger både puls, styrka och rörlighet 😏👌🏻  Efter passet gick jag och handlade innan jag återvände hem igen. Gjorde scones till kvällsfika åt karln min som haft match, så himla längesedan! Gott och enkelt ✔️ Bytte ut en del av mjölet (glutenfritt) mot havregryn så man får lite mer fibrer i! Nu är det äntligen fredag och helgen är på ingång! Ha en fin dag 👋🏻😘 

Så smidigt att spara lock/sked från propud när man ätit den hemma så man kan sätta den på kvargen när man ska ha mellis med sig! 😏😎