Torsdag, tenta, tacos och träning

Onsdagen blev en riktigt lång dag, något ångestfyll och stressad. Jobbade som vanligt 7-16 sedan hem för att börja plugga, men jag fick inte riktigt någon ordning i huvudet så jag tog ett break för att gå och träna. Körde, som omsdagsrutin, med löpargruppen och det var något längre intervaller i liten lutning och "fartlekar" +styrka (ex. Följa John i lutning där den längst bak ska maxa slalom fram till att bli först) och såklart uppvärmning innan det och nerjogg efter :) Sedan hem för att plugga igen, jag la mig 01.00 ungefär... 

Sååå igår var det dags för min första Kursträff med fysisk närvaro 😏 Fram till lunch hade vi introduktion på det nya "temat" och efter lunchen var det dags att skriva anatomi-tentan! Kände mig helt tom efteråt, haha! Knäckt. Men hemma väntade det bästa: TACOS! Runt 8-9-tiden kände jag att jag hittat tillbaka till verkligheten och bestämde mig för att gå till gymmet för ett improviserat pass utefter vad jag kände för meeeen det var visst stängt. Hade liksom glömt bort att det var röd dag, haha... Men med träningskläderna på mig redan så tänkte jag ta en promenad men det blev en löptur, lättnaden och glädjen efter att ha gjort bort tentan var nog det som gav all energi haha! 😁💪🏻 Sen blev det lite kvällsfika med kvarg, sockerfria flingor och banan innan sängen väntade! 

Nu sitter jag på tåget mot Linköping igen för utbildningsdag 2 av 4 den här helgen 😊 Jag känner att jag verkligen har gjort rätt val att börja den här utbildningen, så himla roligt och intressant! Den härlig grupp, bra lärare och en toppen kompanjon med! 😏 Livet är bra fint nu!!