Söndagsträning med Linn!

 Det blev en rätt lugn dag idag också. Gjorde lite lunch (quornsallad med soyabönor och en nyttig "efterrätt" såklart) och sedan kom Eriks kompis förbi och hälsade på en sväng. Jag beställde hem lite questbars från Proteinbolaget som hade kanonpris nu också! Muuuums. Strax efter 4 skar jag upp lite ananas och droppade över lite walden farms chokladsås innan jag gick ner till gymmet och mötte upp min träningspartner för dagen - Linn! Så himla kul!! Vi hade tänkt att köra ett gympass och sedan avsluta med Vinyasa-Yoga men den var tyvärr inställd... Men träna kunde vi förstås göra ändå! Det blev ett blandat pass med mestadels superset, så istället för att bara stå och glo mellan seten så kör man en annan övning - perfekt när man är två!! Vi körde 4st magövningar, 2st vardera av biceps, triceps, axlar och bröst. Väldigt härligt pass måste jag säga, och extra roligt när man inte är ensam såklart! 😍😃
 
 
 
Dagens pass:
Uppvärmning på crosstrainern.
3 x 10-13 Crunches - Biceps curl
3 x 10-12 Hängande benlyft - triceps curl
2 x 20-10-10 Sidolyft m. twist bägge sidor - Axelpress - Hantelpress (bröst)
3 x 60s Plankan
3 x 10 Flies i cable (Sista set: Till failure- sänk belastning - failure - sänk belastning - repeat)
3 x 10-12 Biceps - Triceps (Cable) (Sista set: Till failure- sänk belastning - failure - sänk belastning - repeat)
4 x 10 Militärpress
Nedvarvning på cykel.