Underbara helg

Gud så skönt med helg! Igår efter jobbet hörde jag med Linn om jag inte kunde komma på en kopp kaffe lite senare, vilket självklart gick bra! Stannade till i stan efter jobbet för att köpa sport-solglasögon. Det fick bli ett par rejäla, så att jag kan ha samma par till nästa år och även skidorna då också! Hem för att trycka i mig ett mellanmål, så jag skulle stå mig hela cyklingen, innan jag packade ner en questbar i ryggfickan och fyllde en vattenflaska och en flaska med dextropur & bcaa. På med dom snabba cykelkläderna och iväg! Jag hade solsken men motvind hela vägen, vilket kändes en aning i benen - som knappt gick återhämta sig i nedförsbackarna när vinden bromsade... Skönt med en fikapaus kan jag lova, hela familjen var hemma och även Johanna, Olle och Theo var där, supertrevligt!! Efter en härlig pratstund med vännerna och en kaffe, en bar och vätska i kroppen så blev det dags att bege sig hemåt igen. I regn... MEN i medvind! Det kändes otroligt mycket lättare på vägen hem, trots att (jag tror) det är mer uppför då! Otroligt vilken skillnad vinden gör, speciellt när man cyklar ensam.
 
 
Man ser ju otroligt snabb ut i cykelkläder iallafall, haha! 
 
 
Efter att ha kommit hem igen och fått något i magen och tagit en dusch så plockades vi upp av Olle och Johanna för att åka ner till bion och se Djungelboken! En bra film och gott snacks med fina vänner - en bra fredagskväll med andra ord! Jag hade nog liteee högre förväntningar på filmen, jag tror att det hade blivit ännu bättre om den hade varit lite längre för det kändes som att scenerna var väldigt ihoptryckta för att hinna få med allt som ska hända. Men den är helt klart godkänd ändå! 
 
 
Idag vaknade jag halv 8 men låg åtminstonde kvar till halv 9 innan jag klev upp. Gjorde en god frukost och knåpade ihop 4 låtar till spinningpasset! Hon som jag skulle kört ihop med kunde inte pga. skada så tanken var att kanske flytta fram min intruktörsdel eller alternativt köra tillsammans med en annan. Trots att benen kändes lite ömma av gårdagens cykling så jag var så sugen och uppe i god tid så jag kände att jag ville göra det ändå! Så himla roligt, att få peppa andra till att träna och jobba för en bra hälsa - precis som en själv! Väldigt ovant att göra flera saker samtidigt under passet, både hålla koll på mig själv, slita och peppa dom andra samt leda passet, men jag tror det var en godkänd start iallafall! Svårast var nog att få in alla inställningar rätt, med att få ljud, mick och låtarna att fungera perfekt... Haha! Jag ska nog gå dit och prova lite själv för att hitta rätt och känna in sitt eget pass. Lärorikt och roligt, jag ser framemot att få jobba mer med det här! 
 
 
Nu har jag precis intagit lunch och gjort mig i ordning. Vi ska åka till Eriks släkt i Katrineholm och grilla och ha det gött! Det blir nog hur trevligt sosm helst, och en kanonbra lördag!