Dagarna som varit och en oväntad comeback

Då har vi rusat vidare in i oktober, jag kan inte förstår var tiden tagit vägen?! 😅 Dagarna i Stockholm var helt fantastiska, jag behövde ett par lediga dagar tillsammans med mina närmsta vänner ❤️. Vi gick på mall of Scandinavia på torsdagen innan vi åkte tillbaka gör att fixa oss, möta upp två tjejer till innan vi till sist åkte för att se Bieber. De två akustiska låtarna han spelade var i mitt tyckte klart bäst! Konserten var bra men tiden med vännerna var bäst 👌🏻❤️. På fredagen packade vi ihop och begav oss in till stan för lite mer shopping, vi lunchade tillsammans med Elvira också - så himla mysigt! God mat, gott sällskap, shopping och en bra konsert - ja, det var ett par riktigt lyckade dagar!

På fredagskvällen åkte vi till Olle och Johanna för en lugn och mysig start på helgen. Match på lördagsförmiddag och sedan mot kvällen åkte jag till Linn och Dennis för att umgås med dom och Johanna och Olle ☺️👏🏻. Match på söndagen igen och i övrigt blev det en lugn dag, lite studerande och träningsuppläggsfix 👌🏻

I måndags jobbade jag, att kliva upp kvart i 6 igen var kroppen inte inställd på riktigt haha.. Jag tog en powernap när jag kom hem innan jag skulle iväg och träna, spinning skulle det bli (om än jag inte var sugen på det) meeeen så skickade min partner in crime och frågade om jag inte skulle med och träna ishockey. Så så fick det självklart bli!! Comebacken är gjord 😎