Mycket på schemat

Ja, vad säger man? Allting går på hög varv just nu verkligen. Det är verkligen superkul med allting men jag försöker hitta tillfällen att hinna pusta ut ibland också. Igår var första dagen på länge utan några bestämda planer, det firade jag med en soft förmiddag och med ett 90-minuters spinningpass på kvällen! 😅😍

Idag jobbade jag i vår nya fina shop nere på stan och när jag slutade vid 19 så gick jag direkt till gymmet för ett ryggpass, ett pass med härlig känsla i både kropp och knopp! En bra start på veckan minsann 😁👏🏻 Den här veckan är fullspäckad den också med jobb, möte, matcher, träning och utbildning (hoppas på att hinna med lite plugg också!) 😎 Planering är A och O när man har många bollar i luften, för vila och bra kost ska såklart finnas med i bilden! 😏

Andra bilden är från helgens spinningutbildning, så galet rolig inomhuscykling vi kommer ha!! Stages cyklar är gudomliga och tillsammans med vismoX blir det GRYMT👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

I onsdag blev vi bjuden på middag hos Linn, Dennis och barnen, supergod mat!! Efter middagen tränade jag och Linn i deras garage 😍👍🏻