En mils löpning med en energifylld kropp

Idag bestämde jag och min partner in crime för att ta en löptur under lunchen, det var så himla skönt! En aning varmt men det är bara dumt att klaga på fint väder, lite mer svett skadar ju ingen! Det behövs verkligen lite rörelse när man sitter still nästan hela dagarna och proppar hjärnan med information. När jag kom hem kände jag mig pigg och rastlös så jag tänkte att jag skulle ge mig ut en sväng på antingen promenad eller löpning. Kroppen och knoppen var inställd på löpning direkt när öppnade ytterdörren! Ett varv runt strömmen? inte tillräcklig, två varv? Nä kroppen ville fortsätta så ett varv runt promenaderna fick det också bli! 1 mil senare kände jag mig redo att återvända hem! Galet skönt!! Utan tvång och utan tvivel och kroppen själv bli bestämma! 

Helgen har varit sjukt intressant!! Inspirationen flödar och man önskar att kursträffen aldrig tog slut! Det blir att se över kosten en aning för att säkerställa att jag får i mig tillräckligt av all näringsämnen. Proteinet har fått lite för mycket fokus efter att jag först jade problem med att få i mig tillräcklig av det tidigare. Kost är LIKA viktigt som träning (och vila!!) för en optimal prestation. Jag längtar så fruktansvärt efter att få göra det här på heltid - men jag behöver inte vänta särskilt länge till!! 😍😁👏🏻👏🏻

Jag sov över hos Virre från i fredags, en otroligt bra helg har vi haft kan jag lova! Vi pushade domarna i Östergötland på deras istester, lagade god mat, tittade på premiären av SDHL, åt på en fantastisk restaurang, såg Hitta Doris (sååå bra 😍😁) och spenderade dagarna med att mata hjärnan med massa intressant information! 👏🏻👊🏻