Matlådefix, träning och jobb

I torsdags åkte jag upp till Luleå för att döma landskampen mellan Sverige-Finland. Jag landade vid halv 2 så Gabbi plockade upp mig för att hjälpa mig att hitta ett nytt visir till hjälmen, vilket gick super med lite experthjälp av kollegan 😏 En snabb vända på stan innan vi samlade hela teamet för att äta tillsammans innan matchen. En kort god natts sömn innan det var dags för hemfärd 05.05 på fredagsmorgonen.

På fredagen fyllde Eriks pappa år så vi åkte dit för att fira honom och åt middag där innan vi åkte till Johanna och Olle för film och kortspel! 😍 I lördags hade jag match och sedan åkte jag ut till Eriks föräldrar där även Eriks syskon med familjer var och igår städade vi lägenheten innan vi åkte ut till Eriks storasyster för att fira hennes son som fyllde år 😊👌🏻

Idag fick förmiddagen bli lugn för att sedan gå till gymmet. Ett benpass med bulgariska utfall, benböj, leg curls och marklyft 😊 sedan tog jag en promenad innan det var dags att laga mat och matlådor. En powernap efter maten och i väg till ett nattpass på jobbet.

PR-OU är lite av ett nytänk när det kommer till proteinrika mellanmål! Mjölkfritt och glutenfritt, det innehåller i princip bara äggvita 😱😍💪🏻 Jag har provat jordgubb och chia cake och jag tyckte att båda var smakens!! Kul med variation, dessa finns i 10 (!!) olika smaker dessutom!