Röd curry kycklingwok 👌🏻👌🏻

Hej och hå, det blev ingen skönhetssömn idag inte. Vaknade redan halv 11 men lyckades efter en halv timme att somna om till halv 1... och jag kom alltså hem halv 8. Men dagen har känns förvånansvärt bra ändå! Jag tog en powerwalk för att sedan gå till affären och handla (dum idé att storhandla - ensam och gående! 😂💪🏻💪🏻). Jag lyckades i varje fall få hem allting för att sedan göra en fantastisk god kycklingwok som vi åt med ris. Matlådor blev det också! 😍👅 Sedan gick jag till gymmet för ett pass.

Uppvärmning på cykeln.
10x3 (på vardera ben) Bulgarian split squats i superset med 15x3 benböj med push press
10x3 liggande benlyft i superset med 20x3 russiantwist
8x3 bänkpress
10x3 decline chest press
Nedvarvning

 

Massa kyckling skuret i bitar, massa wokgrönssaker, röd curry, sambal, chilisås, buljong, kryddor och light kokosmjölk 👌🏻 Ris till det och en bra middag är gjord!

 

Fått hem dom nya märkena till tröjorna, om man är laddad eller laddad för säsongen? LADDAD! 😍👏🏻

#1 - - Anonym:

Kika gärna in min blogg där jag skriver om träning ☺️

#2 - - a n n i k a:

Mumsigt :D

#3 - - Matilda Berlin:

Jösses vad gott det såg ut! Måste verkligen testas någon kväll =)