Slutkörda ben från gårdagen

Igår körde jag och Ayla ett nytt benpass igår, det känns idag - i alla benens muskler! 😳🔥 Övningarna många och vi körde 10x10 till failure på slutet eller 5x5 dötungt, ett lååång pass vill jag lova! Vi avslutade med en kvart på trappan dessutom. 💥 Grymt jobbigt men otroligt kul! 😃💪🏻


Idag blev det axlar, mage och 10x1min (1min aktiv vila) på trappan och ikväll när vi slutar ska vi köra löpintervaller. Jobbar ett kort pass ikväll så just nu ligger jag mätt och belåten på soffan och vilar 💁🏼 Matlådorna för eftermiddagen och imorgon för färdiga, det underlättar att sköta planeringen. 

Jag är inne i en riktigt bra period nu, träningen känns verkligen superkul! Det är så himla härligt 😍 Sen att man har en fantastisk träningspartner gör det ju inte sämre 😏👯 

I kostväg är det en sak jag förändrat, jag äter nämligen mat till mellanmål nu istället, fungerar så mycket bättre!! Man håller sig mätt hela dagen och får lätt i sig alla bra näringsämnen för kroppen 🙌🏻  quorn, spenat och andra blandade grönablad och paprika till mellis idag 😍👅 Värt att testa!!