Full fart framåt

Allting rullar på så fort nu! 
Jag ska byta jobb (utan att sluta på gymmet!) snart och det känns riktigt bra! 18/12 börjar jag på min tjänst (försöker vara där när jag är ledig redan) på Elon i Linköping 👏 Så igår på jobbet blev jag stylad för en instagramtävling som pågår fram till lucia (@elon_haitstyling) - så in och tävla! 
(null)

(null)

Nytt PB i knäböj inledde dagen 🌟
Både träningen och kosten känns riktigt riktigt bra! Känner att det går framåt, blir starkare och har energi hela dagarna! Det är klart att visa dagar är lite jobbigare men med allting förberett så fungerar det väldigt bra. 

Imorgon ska jag hinna massor. Skjutsa Erik till jobbet, åka och jobba på elon, träna, hämta Erik, handla och städa 😅 och då ska vi också iväg på kvällen på julbord med Eriks jobb. På lördag ska jag träna innan har vi styrelsemöte för domarklubben hos mig för att sedan möta upp resterande domare för att spela fotboll och toppa det med spinning innan middag och så. Och på söndag jobbar jag 10,5h sååå min helg är heeeelt fullspäckad 😂😅