Min vackra prins har anlänt!

Jaaa, jag är nu faster och gudmor till världens finaste pojke ❤ Längtar så otroligt mycket efter att få en lucka till att åka Ö-vik för att träffa honom (och resten av familjen😘)!! 


I fredags åkte jag äntligen lite skidor, det var en utmaning utan fäste måste jag säga 😅 men men... Skönt att få till en tur i spåret iallafall! På söndag är det dags... Vi åker upp torsdagsmorgon efter att ha dömt i Stockholm på onsdagskvällen (slutspelet drar igång!! 😍👏🏻)  så det blir bara att byta packning och göra sig redo. Ett par åk dagarna innan, mat, sömn och uppladdning!


I lördags efter öppet hus på jobbet så körde jag och Ayla ert rejält benpass! 💪🏻 Det tog riktigt kan jag säga, halvt svårt att gå idag nämligen... 😅 Spinningen imorse var rött tung med andra ord, tur att jag kan återhämta mig innan det är dags för match och Vasan. 😎