Halva sommaren, ungefär

Hoppsan... glömde bort bloggen iiiigen 😅

Del 2 & 3 av klassikern har jag minsann hunnit med sedan sist! Cyklingen var verkligen en upplevelse, att i nästan 14 timmar cykla - genom solnedgång och genom soluppgång (och med sådär härligt ont i kroppen mot slutet 😂) och med mina partner in crime så tog vi oss slutligen över mållinjen 🙌🏻 

Sedan åkte jag upp till Övik för att spendera hela sommaren här! Först var med midsommar med hela släkten, alltid lika roligt - speciellt att få träffa alla! ❤️ Helgen efter så var jag för på ett camp i Falun, vilket var otroligt roligt och givande! Fantastiskt att få kliva på is i juni!! Sedan hem för att hinna till Theodores dop 👶🏼💙 Världens goaste pojke, och min gudson 😍 Och hinna spendera några timmar med Erik också som var upp över helgen! 

Sedan jobb mån-tors innan jag, Marre och Rebecca åkte på roadtrip 👯🌟 Jag skulle ner till vansbro för att genomföra del 3 av klassikern med Virre såklart (och Chrille för den delen!). Vi tog in på hotell i Borlänge fre-sön och hade det oerhört roligt! 

Mycket flängande hit och dit som vanligt, men det är bara kul! 😁