Run, run, run

Att avsluta säsongen, eller okej jag har en match kvar men ändå, tillsammans med tre fantastiska kollegor var verkligen den perfekta avrundningen för säsongen 16/17. 

Samma dag fyllde jag 23år, ingen märkvärdig ålder måste jag säga men helgen blev superhärlig iallafall! Jag bakade en proteinkaka som tårta (minst lika god i mitt tycke 😍) och kunde därmed äta en bit till frukosten också 😁👏🏻 


Veckan som gått har bestått av jobb och jobbhelg, härliga träningspass, trevlig lunch med brudarna på stan, grillning och mys med vänner - och jag har hunnit tagit det lite lugnt också fanatiskt 😎


Idag efter jobbet fick jag smaka på Aylas intervallpass, så sjukt skönt att köra intervaller ihop! Det känns lättare och framförallt roligare 😍👏🏻 Så med en morgonspinning och en timmes löpning så känner jag mig rätt färdig för idag 😅 

#1 - - Anonym:

Hej!

Jag har provat och älskar massor av dina recept och vill jättegärna ha lite nya om du har på lager :D