Överraskningshelg 🙌🏻

Veckan som gått bestod mest av jobb och träning, jobbade nämligen både morgon och kväll men var ledig mitt på dagen 😊 Tur att man trivs så bra där! 😍💃🏼 I fredag efter jobbet, körde jag ett cardiopass innan det var dags att sätta sig på ett tåg i 7,5 h - lite rörelse visste jag att kroppen skulle behöva 😅


Upp till Ö-vik för att överraska min kusin Linda (som är såå mycket mer än bara min kusin, så storasyster passar väl egentligen bättre som beskrivning av relationen) som fyllde 30 år igår!!  😃🎁🎉🎈

Startade lördagen med ett rejält benpass (och axlar som bonus) som innehöll 262 knäböj och 153 marklyft 💥🔥😅 Tog för första gången över hundringen i marklyft och satte PB på 105kg 🙌🏻 Längesedan jag lyfte tungt i mark så är väldigt nöjd!

Hem för att duscha och fixa i ordning mig för att åka till Nordmaling och fira en chockad men glad Linda med fika och 5-kamp innan vi "åkte hem" (vi åkte till Umeå, till min morbror och bytte om) och förberedde oss för överraskning 2 som var middag och en kväll på Rex i Umeå för födelsedagsbarnet 😍 Dessutom hann jag med att träffa Rebecca en snabbis mellan fikat och middagen - som pricken över i:et 🙌🏻😍

Idag blev det ett lättare träningspass innan jag mötte upp Marre och Sofie på stan för att luncha 😍 Sedan hem och mysa med Theo, umgås med brorsan, Daniella och mormor, morfar, mamma och pappa och äta en god middag. Imorgon 06.00 är det dags att bege sig hemåt igen 😊 En helt fantastisk helg har det varit!! 

Gröt, ägg, bcaa & kaffe ❤️ Livets frukost 🙌🏻
High rep marklyft med warrior face ✔️😂
Fasters hjärta ❤️