KANONHELG

Vilken toppen helg! 
Fredagen spenderades på Ayla och Otilias uteplats tillsammans med dom och Angelica, vi grillade och satt ute hela kvällen i sommarvärmen som faktiskt var! Så himla himla mysigt! 
 
I lördags var det möten och avslutning med domarklubben, också det väldigt trevligt och roligt! Jag blev grundlurad av styrlesemedlemmarna om vem som skulle vinna "Årets domare 2017/2018 i Östergötland, för det var nämligen JAG! Sååååå stolt och verkligen överlycklig! Efter middag och årsmöte så åkte jag ut till Östra ryd och där var Erik och våra kompisar, så vi satt på altanen hos Olle och Johanna hela kvällen lång.
 
I söndags var det fotbollsmatch och lagets första vinst, jag spelade ingenting så jag åkte till gymmet senare istället! Blev ett riktigt bra benpass, GÖTT!!!! Träningsvärken påminner mig....