Årsskifte

En månad sedan sist jag skrev, att det alltid ska bli såhär 😅
Jul- och nyårshelgen hemma i norr var fantastiskt. Tid för vänner och familj och massa tid med Theodore såklart 💕 Över nyår åkte hela familjen och min kusin med sambo till stugan i Messlingen, vilket var superhärligt! Ett par kanondagar som fyllde på energidepåerna, det blev en hel del skoter, lite längdskidor, en sväng förbi farfars fina minneslund och ett besök till farmors lägenhet nere i stan ❤️
 
Sedan började 2018 med en tågresa hem till Norrköping och vardagen igen, startade rätt bra med en inbokad massage sådär 😏 Sedan har dagarna rullat på rätt snabbt. Det vanliga, jobb, matcher, träning och hinna träffa vänner 😍
 
Ifredags mötte jag upp Ayla och Angelica en sväng på gymmet innan vi åkte hem till Ayla och hade en fantastiskt rolig tjejkväll, spånade för lite planer inför sommaren och så! I lördags blev det att spela match med Motalas damlag, så sjukt kul men det där man att ha klubbteknik vet jag inte riktigt... Jag har tappat stinget lite 😂 Efter matchen åkte jag och handlade för att sedan åka hem och laga Svamprisotto i min nya airfryer 😍 Vi hade bjudit hit Johanna, Olle och barnen på middag och det blev en helmysig kväll verkligen 💕 Och igår var jag till Nässjö och dömde så det blev inte mycket mer gjort den dagen ☺️