Bra liv

varje blogginlägg börjar nästan alltid med "justeee har ju en blogg ja..", så ja ni kan ju lista ut vad min tanke var att skriva i början av detta inlägg. Sitter och pratar med Sofie i telefonen om allt mellan himmel och jord. Borde ju plugga såklart men är på tok för lat och snart har jag samling inför match mot Modo FF. I helgen var jag med finaste vännerna och Erik var här till i tisdags, nu till helgen så ska jag på 18årsfest för Emelie och sedan blir det en hel del plugg, match och vänner såklart, och Erik kommer hit igen hehe :) Förutom att skolan suger bal*e och att jag har lust att spy på alla restuppgifter som jag missat så leker livet och mår hur bra som helst skulle jag vilja påstå!
Sofie: vad gör du?
jag: bloggar
sofie: i vaddå?
jag: jag BLOGGAR
Sofie: ja men i vaddå?
Jag: BLOGGAR inte PLUGGAR
Sofie: jag vet
Jag: b-l-o-g-g-a-r
Sofie: jag veeeeeet
Jag: BLOGGAR, inte pluggar. BLOGGAR
Sofie: men jaaa jag veeet jag hörde efter andra gången typ...
Kul att vi inte är tröga, döva och blåsta :) Ibland tror vi att det är hamstrar i mobilen för att det piper massa och sånt, rätt roande. Kul att läsa va? så kul är jag, lev me't. HAR TRÅKIGT OCH ORKAR INTE PLUGGA, då slutar det såhär.. HÖRS hej PUSS och kram
#1 - - sofie:

hahhahahahahah dagens