Blivit med MacBook

En hellugn förmiddag, sov ut riktigt och sedan klev jag upp, åt frukost och fixade i ordning mig. Plockade upp Sofie och vi åkte för att fixa lite julklappar för firande nummer två som kommer i veckan! Besöket på Elgiganten slutade med att jag blev ägare till en MacBook Air, känns otroligt bra! 😍 Har inte hunnit mer än att starta upp den och det lär ta ett tag innan jag blir van att använda den, haha. Mycket nytt och mycket roligt att se fram emot!
 

Sedan drog vi en sväng på stan och åt thaimat till lunch för att efter köra en timmes spinning på Nordic Wellness. Sjukt härligt att ta sig igenom det men jag måste säga att thaimat innan spinning inte är att rekommendera! 😂 Efteråt åkte vi och handlade lite innan vi båda skulle hem. En lugn och skön hemmakväll fick avsluta julveckan, så härligt efter en fullspäckad men fantastiskt bra vecka. 

Imorgon ska jag jobba (lika så på tisdag och onsdag) på Svensk cater, vilket jag gjort förut vid behov och under somrarna innan jag flyttade. Känns superkul, trivs så bra där så det är ingen börda att behöva arbeta dom här dagarna faktiskt! Efter jobbet blir det att hänga med vännerna och även ett träningspass står på schemat. Dubbla matlådor, mellanmål och träningskläder måste därför packas ner när jag åker till jobbet. Dags att sova, godnatt!