För alla grötälskare!


Herre min skapare! Var sugen på risgrynsgröt men det fanns inte hemma så jag gjorde mig en egen! Utan ris och den är superenkel. Kasein i vaniljsmak blandat i vatten till en pudding, blanda ner kvarg och keso i önskade mängder (mer kvarg än keso) och tillsätt vaniljpulver och sötning efter smak! Helt galet gott, jag är i än chock men magen njuter till fullo! 😍 Ett måste att prova tycker jag. 

Nu är alla julklappar inhandlade, så skönt att vara färdig! Dagen bara sprang i väg så min plan på att hinna träna idag sprack rejält... Tråkigt men man får gilla läget helt enkelt, imorgon blir det garanterat en sväng till gymmet iallafall :) Det märks att några övningar i den nya bodypumpen hade fokus på andra delar av musklerna än det förra för träningsvärken har hälsat hos mig på idag! 😬 Nu ska jag slänga mig i sängen och kanske se en avsnitt Person of interest om jag orkar, godnatt!