Förmiddagsrunda

Igår blev det, precis som väntat, en lång och skön powernap efter jobbet. Den gjorde susen och vi åkte i vägen för att handla lite och fixa käk för att sedan åka till ett par vänner. Vi hade en supermysig kväll med massa kortspel och UNO-spelande, det var ju 100 år sedan man spelade det sist! Galet roligt faktiskt, haha! Imorse tog vi en lång sovmorgon och sedan tog jag mig en löptur runt strömmen innan jag gick till affären för att inhandla en sak som jag glömde igår.. Som vanligt, alltid något man glömmer! Sedan gick jag hem och åt brunch innan bakningen sattes igång. Julmusiken dånade i köket under tiden! Sedan satte vi (okej mest Erik..) ihop vårt nya vitrinskåp, det blev riktigt bra! Lite mer fix här hemma och nu är det dags att laga middag känner jag. Imorgon är det först match som gäller och sedan väntar nattjobb!
Sjukt dålig bild men man ser åtminstone hur det ser ut! Nu ska det bara fyllas också :)