Glutenfria (& sockerfria) saffransbullar

Efter min powernap var det dags att göra något åt min längtan efter saffransbullar... Knåpade ihop ett eget lite nyttigare recept med inspiration från andra, håll ut lite - receptet kommer! Dom blev faktiskt riktigt goda och bra i konsistens, vilket kan vara lite krångligt när man bakar glutenfritt. Möjligtvis lite mer sötning hade kunnat gjort dom ännu godare! Men jag är nöjd med mitt första försök! Skulle lätt kunna trycka i mig alla  på en och samma gång... 

Det blev nästan samma middag idag som igår, det var lika gott idag kan jag lova! 😬 


Efter matlagning och bakning var det dags att gå ner till gymmet en sväng. Halva passet på bandet och andra halvan rygg/axlar/ben, kör flera muskelgrupper för att inte trötta ut någon alltför mycket eftersom jag har tre matcher i helgen som väntar! Imorgon ska jag försöka hinna med att hämta ut mitt paket från Sportkost också, så jag kan njuta av mina questbars. 😁😍