Härliga Härjedalen!

Har vaknat två mornar och tänkt "väckaren ringer nog när som helst" men efter ett par minuters väntan har jag tittat på mobilen - 04.55!! Men har som tur var ändå kunnat somna om till åtminstone klockan 8, ändå har jag somnat rätt sent. Sömnrytmen är inte riktigt på topp just nu, det rättar nog till sig när man är tillbaka i vardagen senare. Efter jobbet idag blev det iallafall hem för att packa och lasta in i bilen - underbara Messlingen väntade! Ett par timmar i bilen och sedan var vi här, som jag längtat. Fått krama om farmor och farfar en snabbis och sedan haft lite soffhäng med familjen och farbror, faster och "småkusinerna" (som inte alls är små längre!). Imorgon är det sista dagen av 2015 - året har gått fort men otroligt mycket har hunnits med ändå, jag lämnar ett fint år bakom mig och ser mycket framemot det nya året! ⭐️✨