Quest-shopping

Det var ju trots allt cybermonday-rea igår och första advent i helgen sååå jag tänkte att jag kunde unna mig sjäv en liten adventspresent från Sportkost! Klickade hem två lådor questbars och två stycken bars med smaker som jag inte har provat tidigare, spännande! Jag brukar vanligtvis alltid köpa på proteinbutiken som ligger nära oss, jag tycker det är kanonbra att kunna gå in till en butik och handla, plus att han som driver stället är väldigt kunnig och bra att få råd och idéer av om olika kosttillskott! Dock hade Sportkost ett otrolig bra pris på lådorna nu så jag kunde inte motstå frestelsen ;). 

Gjorde egna questbars innan jag började jobbet igår också, och jag kommer fortsätta göra egna (supergoda)  och ta dom köpta till gånger som jag inte orkar eller har tid till att göra egna. Gjorde iallafall fyra minibars igår, i chokladsmak igen och dom blev riktigt bra! Barer är så behändiga att ha med sig överallt, kanonbra mellanmål/tillskott enligt mitt tycke. 

Tog: 60gr fibersirap clear, ca 45 gr vassle i choklad och 5 gr casein i choklad. Blötte händerna lite när jag plattade ut dom och sprödde över lite raw kakaopulver och kokosflingor över dom. Hade dom i kylen ett par timmar och sedan var det bara att njuta, mm-m!


Nu har även njle kommit med ett en bcaa-dryck, så var självklart tvungen att prova den också! Den här måste ni (också) prova, jag diggade den riktigt mycket! Söt och god i smaken :)