Abs- and buttday

Vi sov ut rejält idag! Så sjukt härligt, fast med tanke på att vi la oss rätt sent behövde det faktiskt. Kände mig lite hängig (var nykter igår så inte av den orsaken😉)  imorse när jag vaknade men det blev bättre och bättre desto längre dagen gick som tur var! Vill verkligen inte åka på någon förkylning nu, håller tummarna och försöker förebygga med vitaminer! 

En suddig bild från gårdagen, vi var ner en kort sväng på en pub som ligger runt hörnet där vi bor. Grabbarna nöjda med varsin öl i handen och jag lika nöjd med min Cola! 😏

Var förbi mitt andra hem på eftermiddagen - worldclass och körde ett lite längre pass! 
»10 min på 7kmh med 1-3% lutning
»20 min på 12kmh (sista tre minuterna körde jag 2min 14kmh med en avslutning på 18,5 kmh och sedan 1min- 7khm med 15% lutning)
»Sedan körde jag mage och rumpa!👌🏻• - Olika varianter på plankan, olika crunches-övningar, squats, kick backs och hip thrusters blev det bland annat! Avslutade det hela med en välbehövd stretch 😎 Grymt skönt pass idag, igen!

Lite spännisbilder bjuder jag på!