Dagen flög förbi

Oj, dagen bara rann iväg idag! Det var skönt att få sova it och "ta igen" några sovtimmar. Klev upp och åt frukost i lugn och ro innan jag gick ner till stan en sväng. Jag köpte lite saker inför min kärastes födelsedag och bland annat silikonformar att göra praliner i. 😏😍 Sedan blev det att åka till affären och inhandla allt för att fixa smörgåstårta till helgen för firandet! Till slut, äntligen, hann jag med ett gympass innan middag före jobbet. 

Träningen idag bestod till största del av bålträning. Uppvärmde med lite mer än 2km på bandet och sedan bland annat cyckling cross crunches, heel touches, plankan, marklyft (med&utan rodd) och jag la in ett par hip thrusters och squats.

Frukost - morotsgröt, casienfluff, bär, nötter & walden farms kolasås! Även två "majskakor" med keso/avokado. Länge leve frukosten!
35g fibersirap clear, 25g vassle choklad, lite sötning och ett par droppar chokladstevia! 👌🏻 Egen Questbar, göttans! En i vanilj ska strax förtäras. 😍👅
7 timmars jobb kvar innan sängen väntar! Imorgonkväll är det dessutom matchdag, veckans enda match så jag längtar och är laddad! 
#1 - - Anonym:

Du är sååå fin gumman! ❤️
Och frukosten såg ju verkligen mumsig ut!!!