Ljuva, härliga fredag

"Jag kom som sagt hem sent igår kväll och skulle upp väldigt tidigt som vanligt, ändå går det så lätt på fredagar? Man måste ju älska fredag något oerhört när kropp/knopp borde vara otroligt trött men hoppar av energi och glädje ;). "
Så skrev jag imorse i ett utkast, morgonen var lätt och dagen flöt på men när jag slutat och kommit hem så var energin inte alls hög längre, haha! Nu har jag vaknat efter en powernap i soffan under värmefilten så förhoppningsvis så blir jag snart lika pigg och positiv som jag startade dagen! 😂😌

Ikväll ska jag gå och se Vita hästen mot Karlskoga, eller rättare sagt - jag ska kolla på domarna! 😉 Lyssna lite på dom och domaravsvariga, se hur det fungerar on/off-ice för dom etc. kommer säkerligen att bli väldigt lärorikt. 😃 Ska bli superroligt! 😍💪🏻