Äntligen piggare!

Idag mår jag faktiskt mycket bättre trots halvtaskig sömn inatt. Jag känner mig inte alls hängig som tidigare, me likeee! Lite snorig och hes men det gör mig mindre, så länge jag känner mig pigg. Så i helgen blir det precis som planerat två matcher, är riktigt taggad efter denna lugna vecka! 

Efter jobbet blev det hem och käka lite mellanmål innan vi åkte i väg till Linköping för shopping på Ikea och ikanohuset! Blev inte alls så mycket shopping som jag trodde att det skulle bli, var så shoppingsugen tidigare idag. Men nöjd är jag och nöjdare är nog plånboken att det inte blev så mycket trots allt! 

På väg hem från Linköping var vi utsvultna och bestämde oss för att köpa hem thaimat, otroligt bra idé! Sååå gott, en av få gånger som jag inte äter vegetariskt och verkligen tycker att det smakar utsökt. 😍 Sedan drog Erik i vägen för att umgås med vänner så jag har bara pysslat här hemma och för att till sist göra massa gott kvällsfika, tända något dussin ljus och sätta igång en film på Netflix. 

För att inte glömma!! Idag provsmakade jag den sockerfria & alkoholfria glöggen som jag gjorde igår, det får absolut godkänt! Enkelt och superroligt att kunna bjuda på en glögg som man gjort själv dessutom! Jag ska försöka hinna med att lägga ut receptet i helgen :)

Två söta ljuslyktor som jag köpte idag! 


Skjorta och jeans har för ett par timmar sedan ersatts med slappa myskläder!