En underbar sommar i norr lider mot sitt slut

Jag har hunnit med så mycket på dom här veckorna, förutom att vara aktiv här på bloggen.. Vi har gått på utflykter i Örnsköldsviks vackra natur, solat och badat, åkt båt, träffat vänner, familj och släkt, ätit god mat, bakat, Vansbro tjejsim, tränat både på egen hand och med sällskap, spelat fotboll, åkt skridskor och ja, jobbat en del också såklart! Det har varit hur underbart som helst, om än det ska bli ganska skönt att återgå till vardagen och få sova i sin egna säng. Vilka fantastiska människor jag är omgiven av, jag är lyckligt lottad.
 
Ikväll efter träningen kommer min kusin Linda för att stanna två nätter, men eftersom att jag har match imorgon så blir det inte så mycket tid över men det ska bli fantastiskt roligt ändå att ses, det är alldeles för sällan! Imorgon är det matchdags, min sista för Hägglunds denna sommar, och sedan tror jag också att Erik äntligen kommer upp till Övik också!