20 dagar

Uh, så dåligt jag sov inatt. Jag som hade hoppats på många timmars djup sömn, som tur är jobbar jag eftermiddag imorgon så jag behöver inte kliva upp tidigt åtminstone! Klev upp och gjorde mig i ordning för att sedan äta en riktigt matchfrukost: proteingröt och knäckebröd med keso & avokado, såklart kaffe till det också. Iväg för att döma och efter matchen var vi alla väldigt hungriga så vi stannade längs vägen och åt tillsammans, jag tog en falafelsallad - väldigt längesedan jag åt falafel insåg jag, muuums! Jag har inte gjort mycket alls sedan jag kom hem, packat upp hockeytrunken och ätit (igen) kvällsfika. Det behövdes nog lite extra energi efter helgens två matcher och skidåkning, helt förståeligt. 
 
Till matchen hade jag med en Nocco i den nya smaken: apelsin och 
en ful men riktigt god proteinbar gjord på bla. kikärtor!
 
Nu är det endast 20 (!!) dagar kvar till mitt livs första skidlopp, tjejvasan! Jag hoppas att skidspåren överlever fram till dess så man hinner med några fler träningspass, dagens temperatur på +8 får en att tvivla på spåren här omkring... Men håller tummar och tår på att konstsnön klarar av det, för här ska det banne mig åkas! Det ser faktiskt ut som att det blir kyligare till veckan, eventuellt snö faktiskt så det ordnar nog sig ändå.