En bra start på veckan

Trots väldigt lite, eller ja betydligen mindre iallafall, fokus på rena styrkepass så verkar en del muskler sitta kvar, haha! Just nu är det mer kondition och bål som jag lägger vikt på, har känt mig lite sliten så jag har inte velat gå all-in med tunga styrkepass. Och det känns bra, kroppen är med på noterna och samarbetsvillig - vilket jag är tacksam över varje dag. Så, vad blev det idag tro? Spinning och cxworx självfallet! Cx'en var egentligen fullbokat men med snälla intruktörer så löste det sig ändå som tur var. 
 
Efter träningen gjorde jag och Erik mat, vi äter ofta olika tider och olika maträtter så det var roligt att kunna laga och äta maten tillsammans igen. Vi gjorde en liknande kycklinggryta som jag gjorde i helgen, fast med potatis till istället. Det smakade fantastiskt gott, lite mer hetta så hade den varit perfekt enligt mig! Vi var båda duktiga och gjorde varsin matlåda till imorgon också, trots att jag har mat till arbetsdagen så kommer det vara skönt att slippa ställa sig och laga mat imorgon efter en eftermiddag/kväll i skidspåret känner jag.
 
 
 
En Questbar till mellis på jobbet fick det bli idag, hur gott? Otroligt gott!
 
Det blev en liten "förrätt" efter träningen och innan maten var färdig, samma som igår - vanilj(kasein)pudding med jordnötssmör och sockerfri sylt på toppen denna gång!