Sista dagen av helgens turnering

En stund efter frukosten gick vi till centrum tillsammans för en kaffe och lite fika samt en snabb shoppingtur! Allting sköts så bra här och vi kände att vi ville visa vår uppskattning till dom toppenpersonerna som tar hand om oss domare så vi köpte med oss ett par smarriga semlor till dom! 



Jag köpte ett par nya svarta jeans som satt hur bra som helst och var grymt bekväma! Ett par cykelbyxor inför sommarens cykelträning och tävling inhandlades och även lite tejp och nya skridskosnören. Sedan var det dags för lunch innan det blev dags att bege dig till arenan och ladda upp för match! Efter att vår match var färdigspelad tog vi lite nerjogg, en dusch och stannade kvar för att se nästa match också. Sedan åkte vi till hotellet, jag la mig på rummet och såg lite på Mello för att invänta resten av gänget innan middag och möte. Efter mötet satt vi och kollade några fler klipp från matcherna och satt och hade lite gött snack bara. 

Idag är det en lugn och skön förmiddag med match på eftermiddagen. Vi åt frukost hela gänget i lugn och ro, efteråt såg jag, Virre och Gabbi Black Widows på rummet och nu är det störtlopp som visas på tvn. Skönt att kunna avslappna och vila en stund och sedan få ladda upp och tagga till riktigt inför vår sista match! Då är full fart och fokus som gäller! 
Gårdagens mellomys på rummet ⬆️. Idag är det dessutom Alla hjärtans dag, tyvärr så hinner jag inte att träffa kärleken mycket mer än en stund ikväll när jag kommer hem, men han har iallafall fått en liten överraskning som jag hade gömt där hemma 🙊☺️. Oooch jag är otroligt tacksam och nöjd över att jag får spendera den här helgen i Oskarshamn och utöva det jag brinner för tillsammans med ett härligt gäng! Hoppas ni får en fin Alla hjärtans dag med nära och kära! ❤️