Vallning - check!

En tidig morgon och en trött Jessica. Det fick bli en vilodag idag, jag tog en powernap efter jobbet vilket kändes välbehövt! Sedan tog jag med mig skidor och valla för att få dom i ordninggjorda av Fredrik inför helgens träning och det tog sin lilla tid men bra såg det ut att bli iallafall! :)
 
Väl hemma igen slängde jag in gratängen från igår i micron tillsammans med brödet från gårdagens bakning och satt och mumsade i mig med jag tittade på Sveriges mästerkock. Tyvärr fick min stjärna Jenny lämna men det har varit fantastiskt roligt att få se henne i köket på tv-skärmen och stolt är jag över na'! :) Mycket mer än så här har det faktiskt inte hänt idag faktiskt men det kan väl vara skönt det också ibland. Nu ska vi se ett avsnitt Person of interest innan det är dags att sova och ladda om för en ny dag! Tro vad det blir för träning imorgon då... Har lite beslutsångest! ;)