Vaniljpudding med jordgubbar


Vaniljpudding med jordgubbar blev det till efterrätt igår 😍👅! Jag använder Bodyscience kasein, här i vaniljsmak - sjukt gott 👌🏻 En liten gnutta mer vätska än pulver - blanda och ställ in i kylen ett par minuter! Toppa med lite godsaker! Nyttigt och otroligt gott 😍

Igår avslutades grundserien för damerna, en tight tabell som avgjordes just i den sista omgången! Fantastiskt roligt när det är jämnt och bra matcher, det gäller att man alltid är på topp. Det blir en spännande månad framöver på många plan...

Det var tur att jag hade gjort matlåda för jag var riktigt hungrig när jag kom hem efter matchen. Tog det bara lugnt på kvällen och vi la oss tidigt och såg två avsnitt POI innan vi somnade. 

Idag blir det nog inte mycket mer än jobb, mat och träning - en vanlig måndag med andra ord. 😊 Imorgon är det dags för det sista skidpasset innan tjejvasan, herre min skapare vad tiden har gått snabbt! På lördag är det dags!! 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: domare, hockey, hälsa, kost, riksserien, skidåkning, tjejklassikern, tjejvasan, träning, virrejessicatjejklassiker2016