Proteinrik utsökt middag

Har fått mig en ny favoriträtt! Champinjonröran (som jag åt första gången på nyår) tillsammans med quorn, jag skulle kunna äta det tills jag dör!! Skiva färska champinjoner (jag hade 130gr) och stek med salt och peppar, stek qournbitar (jag använde 1 filé och skar i bitar) sedan flytta över svampen och quornet till en kastrull och tillsätt Philadelphia (30gr av den 3%-iga hade jag) och keso (lätt, 50+ gr) och krydda! Salt och peppar, gärna också cayennepeppar eller vad ni än känner för! Sååååå gott 👅😍 Igår gjorde jag en wrap med röran i, idag bara knäcke, riskakor och grönsaker, med allt passar till! Pasta skulle förmodligen vara utmärkt! 

Drog en sväng på stan efter jobbet och handlade lite och besökte såklart Proteinexperten en snabbis också! Nu ska jag snart byta om för att gå till WC köra bodypump. 😊💪🏻