En dag i huvudstaden med en fin vän

Gårdagen blev en väldigt härlig dag! Efter att jag pustat ut efter träning och lunch så gick jag till Folkparken där Erik och hans kompisar befann sig. Vi låg först och stekte i solen innan vi bestämde oss för att köra en vända Frisbeegolf och vi behöver inte prata om hur det gick, haha! Jag vann inte kan man säga iallafall... Sedan gick vi hela gänget ner till Napoli för att käka middag, jag tog en favorit i repris - kycklingsallad! Så himla goda sallader där och mycket får man!! Man blir verkligen proppmätt, det gillas starkt! När alla var mätta och belåtna gick vi hem till oss och spelade lite kort, Mariokart (Nostalgi!!) och hade det allmänt gött bara 😍

 
Idag har jag varit i Stockholm hela dagen med min fina vän Sofie! 👯 Hon ska åka till Kos i 3 månader så jag kommer inte att träffa henne i sommar när jag är i Övik och vi hade inte träffats sedan jul heller så det var banne mig på tiden! Så himla mysigt att få spendera ett par timmar i huvudstaden och bara umgås med henne och strosa om kring. Vi åt en god lunch på en restaurang som heter Kalori som ligger på Högtorget, väldigt gott och dessutom hälsosamt ställe att luncha på! 😍 En hel del promenerande, lite shopping och såklart en frozen yoghurt blev det också. Tack för en fantastisk dag ♥