Gör rätt för att utvecklas

Nu är kroppen slutkörd. Idag kom inspirationen från helgens alla tester, bland annat nöttes det teknik och rörlighet!  Djupa benböj - här har jag minnsann att jobba på!! Stela fotleder som sätter stopp för ett bra utförande om jag inte höjer upp hälarna (vilket jag rättade till idag!) och bara jobba på att försöka öka rörligheten genom gnugga/belasta i bottenläget och sträcka ut i Soleus! 😏👊🏻 Allra mest var det benen som fick slita idag men jag hann också med några stabilitetsövningar för axlarna fick det bli och även latsdrag för att så småning om (förhoppningsvis!!) kunna klara ett par rejäla chins fram över! Som uppvärmning löpte jag på bandet men lite teknikträning för att förbättra mitt löpsteg och som avslutning körde jag 6st kortare intervaller med 5%s-lutning och sedan nedjogg. Kroppen tackar och bockar för en härlig känsla i kroppen efter en i övrigt lugn helg träningsmässigt.
 
Vi åkte och handlade direkt efter gymmet så nu måste jag hoppa in i duschen och sedan ska min käraste få agera som testperson med en stolt, nylärd testledare! Och för att inte glömma så ska det ner ett kvällsmål också, mat är viktigt ;)