Idrottsmassage

Justja, iförrrgår bakade jag en ny sats av Hallonsnittarna! Gissa hur många som finns kvar? Hmm.. Ungefär INGEN! Haha! Fast jag är inte ensam tjuv denna gång, Erik och hans två kompisar Andreas och Andreas var hos oss också och dom verkade alla tre tycka, precis som jag, att dom är hemskt smarriga! 

Igår hände det verkligen inte mycket, sov länge och faktiskt riktigt bra trots att det var dagtid! Efter att ha ätit åkte jag till min studiekamrat Erica som är massör, hon håller till vid Squashcenter här i Norrköping. Så en idrottsmassage för mina ömma rumpmuskler fick det bli! Men massage på ett ställe som är spänt/ömt är långt ifrån avslappnade (vilket man kanske tänker när man hör ordet massage) men det kändes att hon visste vad hon jobbade med iallafall. Jag kunde knappt beskriva var det gjorde ont eller hur det exakt kändes men hon hittade minsann ömma punkter på direkten! 

Lite handlade innan middag och dags för att åka på ännu ett nattpass. Så nu är det bara cirka 3 timmar tills jag får sova, ber till övre makter att studenterna firar ordentligt men inte utan för lägenheten... Nackdelen med att bo centralt och att jobba natt kan man säga. Men men, det kunde varit värre! På återseende hörrni! 👋🏻