Kursträff 3 och fotbollsträning!

Godmorgon! 
Igår drog kursträff nummer tre igång, gissa om det var intressant eller intressant?? 😍😏 Vi är inne på testledare-delen, vilket är otroligt roligt och ganska mycket praktiskt eftersom att man såklart lär sig bäst då - ännu roligare! När (tyvärr) kursdagen var slut följde jag med Virre upp till sjukhuset där hon skulle besöka sin man och jag tog tillfälle i akt för att plugga. Om man ens kallar det plugga när det inte är en börda, vilket jag förknippar det ordet med haha. Som sagt jag har inte ångrat en sekund av valet att läser PT- & fystränare-utbildningen på Idrottslabbey. 😬😍

Iallafall, efter besöket på US åkte hem och bytte om inför... Fotbollsträning! Det var fruktansvärt efterlängtat måste jag säga, även om tekniken och bollkänslan inte är den bästa efter ett långt uppehåll så återvände den allt mer efter som jag fick arbeta med bollen. Galet roligt var det iallafall!! Efter träningen övade vi lite tester på några tjejer för att finslipa det vi lär oss tidigare på dagen under utbildningen och sedan åkte vi hem och åt. Ett makalöst gott kvällsfika av kvarg, propud, banan, bär, frön och nötter - MMmmm! En sleepover här hos min partner in crime och hennes söta katt tyckte att jag skulle vakna lite tidigare än väckaren var ställd på, så så fick det bli 😻 Haha! Nu är det dags att ladda för ännu en kursdag (OCH SVERIGE-MATCH!!) - ingen dålig fredag inte!! 😉 Förresten, har ni inte provat den nya Nocco - DO IT! Det är helt klart min nya favorit! 👅👅👅