Mage & axlar

Eftersom att jag jobbade natt så försvann hela förmiddagen, så dagen blev inte lång om man säger så. Benen värker och jag misstänker att morgondagen blir värre... Att jag alltid ska få sådan träningsvärk efter benpassen! 😂💪🏻 Så idag blev det mage och axlar (egentligen var tanken bara bål men kunde inte låta bli- axlar är så kul att träna!!). 

Uppvärmning 10 min på löpbandet
Crunches i cablemaskin 3set till failure
Sidorotationer med stång 3x20 (10 åt varje håll) i super-set med 3x20 sidoböj med viktplatta 
T-bar rodd 3x12
Axellyft en framåt+en åt sidan=1reps 3x10 i superset med rotatorlyft 3x10
Axelpress 3x10
(Ett set bicepscurl för skojs skull på slutet 💁🏼)
Nedvarvning 12 min på crosstrainer (med EM på skärmen såklart 😉).

Sedan hem och laga/äta middag och göra matlåda! Idag blev det en Quornsallad med sojabönor och jordnötter, dränkt i kall thaisoppa (Kelda, och ja - jag älskar den!! Den passar till allt 🙊). Iväg till veckans andra och sista jobbnatt!