Ryggpass igår, cykelpass idag!

Tiden går undan! Igår var jag först på en möte nere på gymmet, efter mötet gick jag en sväng förbi Proteinexperten för inhandla lite småsaker som behövdes fylla på här hemma och pratade i säkert en timme nästan om allt som rör kost och träning med han som äger butik, haha. Allt är så intressant!! Sedan hem för lunch innan det var dags för ett träningspass. Rygg stod på schemat!
Uppvärmning på crosstrainern
Chins (först två vanliga (wiiho!!) och sedan 4x3 på -10kg och 8x3 på -20kg)
Marklyft (3x8 på 60kg och 2x2 på 80kg)
Latsdrag med raka armar 3set och "vanliga" i 3set
Stående rodd och sittade rodd
Och tillslut nervarvning på cykeln. 

 
Träningslinnet som jag köpte i Stockholm i måndags, i LOVE it!! Inbyggd sport-bh, så himla skönt, snygg och funktionellt!!
 
Efter att både jag och Erik kommit hem från gymmet köpte vi med oss mat (obligatoriska kycklingsalladen som är den nya favoriten, hehe) och åkte ut till Olle, Johanna och Theo. Vi avrundade det hela med att se en film och bara ha det mysigt. 
 
Idag har jag jobbat och haft möte med jobbet, stressat hem för att hinna äta innan det var dags för veckans första cykelpass! Sov väldigt dåligt inatt och var trött hela dagen men med vetskapen om att jag får sova hur länge jag vill imorgon så kändes det ändå lockande att ta sig en vända ikväll! Strax över 7,6 mil blev det med ett snitt på strax över 27khm i sällskap av Öhman och Hammarlund! 👌🏻👍🏻 Nu är jag trött och slut, och även mätt efter att ha fått i mig ett smarrigt kvällsmål också! På lördag smäller det!!! 

 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: cykling, ryggpass, sommarträning, tjejklassiker, tjejklassikern, tjejvättern, träna, träning, virrejessicaklassiker2017, virrejessicatjejklassiker2016